Szanowni Rodzice
Opublikowano: czwartek, 05, wrzesień 2024
Informujemy, że od roku szkolnego 2024/25 uczniowie będą mogli posługiwać się e-legitymacją (dotyczy tylko nowych uczniów lub tych, którzy wystąpią o duplikat legitymacji). Wydane dotychczas legitymacje w wersji papierowej są wciąż ważne (przypominamy o konieczności przedłużenia ważności legitymacji do 30 września w sekretariacie szkoły - legitymacje zbiera gospodarz klasy i dostarcza do sekretariatu).
Aby posługiwać się e-legitymacją: nowi uczniowie proszeni są o przesłanie zdjęcia w formie cyfrowej na adres szkoły: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Natomiast ci którzy wystąpili o duplikaty legitymacji proszeni są o przesłanie zdjęcia w formie cyfrowej na adres szkoły: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. oraz dostarczenie do sekretariatu wniosku o wydanie duplikatu i potwierdzenia wpłaty za wydanie duplikatu.
Z upoważnienia Dyrektora Karoliny Keler - Mariola Nesterowicz, sekretarz szkoły