plakatsp2
Serdecznie zapraszamy kandydatów na przyszłorocznych pierwszoklasistów wraz z rodzicami na
dzien otwartej szkoly
 dniu 04 maja,
w godzinach od 16.00-18.00.
Oprowadzimy po szkole i zapoznamy z ofertą edukacyjną placówki.
Pani Dyrektor Karolina Keler oczekuje Państwa w swoim gabinecie
i chętnie odpowie na wszystkie nurtujące Państwa pytania odnośnie rekrutacji i nie tylko.
 
Do zobaczenia!

mieta

 

 

Rekrutacjia elektroniczna do klas I

Wskazówki dotyczące rekrutacji elektronicznej do klas I

rekrutacja szkola

1. Rekrutacja trwa od 04.05.2022 r. (godzina 1300) do 25.05.2022 r. (godzina 1600) i tylko w tym terminie będzie możliwe złożenie zgłoszenia/wniosku.

2. W celu złożenia zgłoszenia/wniosku należy wejść na stronę https://sp-slupsk.nabory.pl

3. Rodzic/ prawny opiekun zakłada konto wybierając opcję „Wypełnij nowy wniosek/zgłoszenie”.

4. Zgłoszenie składają rodzice dziecka z obwodu szkoły, natomiast wniosek wypełniają rodzice dziecka, ubiegającego się o miejsce w szkole spoza obwodu.

5. Login do konta to PESEL dziecka, a hasło rodzic ustala sam. Jeden PESEL umożliwia założenie jednego konta.

6. Po wypełnieniu zgłoszenia/wniosku oraz oświadczeniu, że informacje są prawdziwe (ostatni punkt, bez niego wniosek będzie niepełny i nie będzie mógł być rozpatrywany) należy go wydrukować, podpisać i dostarczyć w formie papierowej do sekretariatu szkoły w terminie od 04.05.2022 r. (od godziny 1300) do 25.05.2022 r. (do godziny 1600).

7. Do wniosku należy dołączyć wymagane załączniki – wszelkie informacje na ten temat uzyskacie Państwo w aplikacji.

8. Zgłoszenie/wniosek można składać za pomocą komputera, smartfona, tableta i innych urządzeń obsługujących połączenia z internetem.

9. Rodzice dziecka zakwalifikowanego do klasy pierwszej danej szkoły w terminie od 14.06.2022 r. (od godziny 1200) do 20.06.2022r. (do godziny 1300) składają pisemne potwierdzenie woli przyjęcia dziecka do szkoły – druki będą dostępne w sekretariacie szkoły.

10. W razie wątpliwości i pytań dotyczących rekrutacji elektronicznej można dzwonić do sekretariatu szkoły (tel. 59 842 31 41) lub przyjść osobiście po wcześniejszym umówieniu i z zachowaniem reżimu sanitarnego.

11. Od 22.06.2022 r. (od godz. 1200) do 29.06.2022 r. (do godz.1200) będzie trwała rekrutacja uzupełniająca w przypadku wolnych miejsc.

Rekrutacja do oddziału przedszkolnego

Wskazówki dotyczące rekrutacji elektronicznej do oddziału przedszkolnego

rekrutacja przedszkole

1. Rekrutacja trwa od 09.05.2022 r. (godzina 800) do 22.05.2022 r. (godzina 1300) i tylko w tym terminie będzie możliwe zarejestrowanie wniosku.

2. W celu złożenia wniosku należy wejść na stronę https://przedszkola-slupsk.nabory.pl 

3. Rodzic/ prawny opiekun zakłada konto wybierając opcję „Wypełnij nowy wniosek”.

4. Login do konta to PESEL dziecka, a hasło rodzic ustala sam. Jeden PESEL umożliwia założenie jednego konta.

5. Po wypełnieniu wniosku oraz oświadczeniu, że informacje są prawdziwe (ostatni punkt, bez niego wniosek będzie niepełny i nie będzie mógł być rozpatrywany) należy go wydrukować, podpisać i dostarczyć w formie papierowej do sekretariatu szkoły w terminie od 09.05.2022 r. (od godziny 1500) do 23.05.2022 r. (do godziny 1600).

6. Do wniosku należy dołączyć wymagane załączniki – wszelkie informacje na ten temat uzyskacie Państwo w aplikacji.

7. Wniosek można składać za pomocą komputera, smartfona, tableta i innych urządzeń obsługujących połączenia z internetem.

8. Rodzice dziecka zakwalifikowanego do oddziału przedszkolnego w danej szkole w terminie od 14.06.2022 r. (godz. 1500) do 21.06.2022 r. składają pisemne potwierdzenie woli przyjęcia dziecka do oddziału przedszkolnego w szkole – druki będą dostępne w sekretariacie szkoły.

9. W razie wątpliwości i pytań dotyczących rekrutacji elektronicznej można dzwonić do sekretariatu szkoły (tel. 59 42 31 41) lub przyjść osobiście po wcześniejszym umówieniu i z zachowaniem reżimu sanitarnego.

10. Od 23.06.2022 r. (godz. 1300) do 26.06.2022 r. będzie trwała rekrutacja uzupełniająca w przypadku wolnych miejsc.

Narodowy Program Rozwój Czytelnictwa 2.0

logonpr

     W ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa  szkoła otrzymała dofinansowanie na zakup nowości, książek historycznych, e-booków i książek uwzględniających potrzeby osób niepełnosprawnych. Uczniowie decydowali jakie książki biblioteka ma zakupić, podawali tytuły lub autorów, propozycje spotkań autorskich, wystaw i konkursów. Biblioteka zakupiła 502 nowe pozycje książkowe, w tym 287 lektur z nowego kanonu, nowy komputer, drukarkę, czytnik i wiele nagród rzeczowych dla uczniów, którzy wezmą udział w bibliotecznych konkursach (słuchawki SONY, pendrivy, kalkulatory, gry Minecraft, gry Harry Potter, gry w zgadywanie, gry Potrząśnij i zagraj w grę słowną, piórniki, kolorowe teczki, farbki do malowania twarzy, karteczki, zeszyty, ołówki, długopisy i wiele innych przyborów szkolnych) Zapraszamy uczniów do udziału w konkursach, które już niedługo!

WOJEWÓDZKI KONKURS JĘZYKA POLSKIEGO

     Zgodnie z Ramowym regulaminem wojewódzkich konkursów przedmiotowych dla szkół podstawowych województwa pomorskiego w roku szkolnym 2021/2022, nadesłane prace uczniów z etapu szkolnego, zostały zweryfikowane przez Rejonową Komisję Konkursową.
         Do etapu rejonowego zostali zakwalifikowani następujący uczniowie:

Czytaj więcej: WOJEWÓDZKI KONKURS JĘZYKA POLSKIEGO

rozaden

Drodzy Nauczyciele i Nauczycielki, Pracownicy Szkoły Podstawowej nr 2 w Słupsku, Kochani Uczniowie!

  14 paździera dla pedagogów to szczególny dzień, w którym można zadać sobie pytanie: „po co ja właściwie zostałem/am nauczycielem/ką?”. Nie znajdziemy jednej odpowiedzi, bo dla każdego może być inna. Ja zostałam nauczycielką, ponieważ na swojej drodze spotkałam wyjątkowych nauczycieli, którzy mi imponowali wiedzą, inspirowali do tworzenia i motywowali do działania. Tak, zdecydowanie motywowali do działania.

   Odpowiedź może kryć się w naszych podopiecznych, w ich sukcesach, radościach ze spotkania, satysfakcji z wypełnionych zadań i niezmierzonej uciechy ze spełnionych marzeń. Odpowiedź ta może kryć się w naszym zadowoleniu z udzielonej uczniowi pomocy, we łzach wzruszenia na widok naszych absolwentów czy zapachu szkoły po wakacjach i dreszczyku emocji przed rozpoczęciem roku szkolnego.

Czytaj więcej: Dzień Edukacji Narodowej

Drodzy Rodzice

spotaknieZapraszam za pierwsze zebranie organizacyjne, które odbędzie się  30 sierpnia 2021 roku (poniedziałek):

oddział przedszkolny - godz. 16.00 w sali gimnastycznej (wychowawczyni p. Iwona Klimkowska)

klasa I a - godz. 16.30 w auli (wychowawczyni p. Katarzyna Sawicka)

klasa I b – godz. 17.00 w sali gimnastycznej (wychowawczyni p. Irena Bracka)

Karolina Keler - dyrektor szkoły

Podręczniki - rok szkolny 2021/2022

ksiazki11. Odbioru dokonuje rodzic. Za jednym razem dla każdego swojego dziecka.
2. Szkoła nie udostępnia podręcznika do religii.
3. W bibliotece może przebywać 1 osoba. Pozostali będą proszeni o czekanie na zewnątrz w bezpiecznej dla siebie odległości.
4. Osoba wchodząca do biblioteki ma obowiązek noszenia maseczki i
 zdezynfekowania rąk. Wskazane jest zakładanie rękawiczek.

TERMINY ODBIORU 
1-3 września 2021 w godz. 8.00 - 18.00


1 września - klasy 4 i 5
2 września - klasy 6 i 7
3 września - klasy 8 i pozostali, którzy nie odebrali w wyznaczonym dniu

Podręczniki dla klas 1-3 odbierają wychowawcy.

Wyprawka dla ucznia oddziału przedszkolnego – rok szkolny 2021/2022

klas 0

Wyprawka ucznia - Iwona Klimkowska

Plecak wielkości A4

  • piórnik tuba
  • 2 ołówki miękkie (B)
  • gumka
  • temperówka z pojemnikiem
  • teczka papierowa na gumkę A4

Strój gimnastyczny w podpisanym worku

  • bawełniana koszulka z krótkim rękawem,
  • spodenki sportowe.
  • Obuwie z gumową antypoślizgową podeszwą

Wszystkie potrzebne do prac plastycznych materiały tj. bloki, farby, kredki, kleje itp. zakupimy hurtowo w ramach utworzonego na ten cel funduszu klasowego. Szczegóły zostaną omówione na pierwszym spotkaniu.

Wyprawka ucznia klasy I - rok szkolny 2021/2022

klasa1a

Wyprawka ucznia - Katarzyna Sawicka

– Piórnik wyposażony w:

  • 2 miękkie ołówki (B),
  • kredki ołówkowe,
  • temperówkę,
  • gumkę,
  • nożyczki,
  • linijkę;

–1 podpisany, duży (format A4) zeszyt 32- kartkowy do nauki pisania w 3-linie;

– 1 podpisany zeszyt 16-kartkowy w kratkę A5;

– 1 podpisany zeszyt 16-kartkowy czysty bez linii

– teczka papierowa na gumkę,

– okładki A5 ( do dopasowania po otrzymaniu podręczników)

Strój sportowy w podpisanym worku:

  • spodenki gimnastyczne,
  • koszulka z krótkim rękawem,
  • buty sportowe z gumową, antypoślizgową podeszwą (typu halówki).

Proszę nie kupować kleju, farb, plasteliny, bloków itp. !

Wszystkie potrzebne do prac plastycznych materiały zakupimy hurtowo w ramach utworzonego na ten cel funduszu klasowego. Szczegóły omówimy na pierwszym zebraniu.

Podręczniki i ćwiczenia uczniowie otrzymają w pierwszym tygodniu nauki w szkole.


klasa1b

Wyprawka ucznia - Irena Bracka

 Wyposażenie piórnika:

  • 2 ołówki, gumka,
  • temperówka z pojemnikiem,
  • linijka 20cm,
  • klej w sztyfcie,
  • nożyczki,
  • pióro wieczne na naboje,
  • kredki.

Zeszyty:

  • 16-kartkowy w trzy kolorowe linie z kolorową liniaturą,
  • zeszyt 16-kartkowy w kratkę

Bloki:

  • A4 biały rysunkowy,
  • A4 biały techniczny,
  • A4 techniczny z kolorowymi kartkami

Wycinanki kolorowe duże

Plastelina

Teczka papierowa na gumkę A4

Kredki drewniane

Strój gimnastyczny:

  • spodenki sportowe. bluzka w dowolnym kolorze,
  • obuwie sportowe na jasnej gumowej podeszwie,
  • worek tekstylny na strój gimnastyczny.

Bardzo proszę, aby przybory były podpisane.

Kochani Uczniowie!

 Rozpoczynamy kampanię "AKCJA-RELACJA". Chcemy, aby powrót do szkoły był okazją do odbudowania pozytywnych relacji między nami. Do wakacji skupimy się właśnie na tym. Bardzo się za Wami stęskniliśmy i cieszymy się na Wasz powrót do szkoły

plakat

Rekrutacja 2021/2022

PLAKAT SZKOLA www 

Wskazówki dotyczące rekrutacji elektronicznej do oddziału przedszkolnego

1. Rekrutacja trwa od 07.05.2021 r. (godzina 800) do 21.05.2021 r. (godzina 1300) i tylko w tym terminie będzie możliwe zarejestrowanie wniosku.

2. W celu złożenia wniosku należy wejść na stronę https://przedszkola-slupsk.nabory.pl/

3. Rodzic/ prawny opiekun zakłada konto wybierając opcję „Wypełnij nowy wniosek”.

4. Login do konta to PESEL dziecka, a hasło rodzic ustala sam. Jeden PESEL umożliwia założenie jednego konta.

5. Po wypełnieniu wniosku oraz oświadczeniu, że informacje są prawdziwe (ostatni punkt, bez niego wniosek będzie niepełny i nie będzie mógł być rozpatrywany) należy go wydrukować, podpisać i dostarczyć w formie papierowej do sekretariatu szkoły w terminie od 07.05.2021 r. (od godziny 1500) do 21.05.2021 r. (do godziny 1600).

6. Do wniosku należy dołączyć wymagane załączniki – wszelkie informacje na ten temat uzyskacie Państwo w aplikacji.

7. Wniosek można składać za pomocą komputera, smartfona, tableta i innych urządzeń obsługujących połączenia z internetem.

8. Rodzice dziecka zakwalifikowanego do oddziału przedszkolnego w danej szkole w terminie od 18.06.2021 r. (godz. 1500) do 24.06.2021 r. składają pisemne potwierdzenie woli przyjęcia dziecka do oddziału przedszkolnego w szkole – druki będą dostępne w sekretariacie szkoły.

9. W razie wątpliwości i pytań dotyczących rekrutacji elektronicznej można dzwonić do sekretariatu szkoły (tel. 59 42 31 41) lub przyjść osobiście po wcześniejszym umówieniu i z zachowaniem reżimu sanitarnego.

10. Od 25.06.2021 r. (godz. 1300) do 01.07.2021 r. (godz. 1300) będzie trwała rekrutacja uzupełniająca w przypadku wolnych miejsc.

Wskazówki dotyczące rekrutacji elektronicznej do klas I

1. Rekrutacja trwa od 04.05.2021 r. (godzina 1300) do 25.05.2021 r. (godzina 1600) i tylko w tym terminie będzie możliwe złożenie zgłoszenia/wniosku.

2. W celu złożenia zgłoszenia/wniosku należy wejść na stronę https://sp-slupsk.nabory.pl/

3. Rodzic/ prawny opiekun zakłada konto wybierając opcję „Wypełnij nowy wniosek/zgłoszenie”.

4. Zgłoszenie składają rodzice dziecka z obwodu szkoły, natomiast wniosek wypełniają rodzice dziecka, ubiegającego się o miejsce w szkole spoza obwodu.

5. Login do konta to PESEL dziecka, a hasło rodzic ustala sam. Jeden PESEL umożliwia założenie jednego konta.

6. Po wypełnieniu zgłoszenia/wniosku oraz oświadczeniu, że informacje są prawdziwe (ostatni punkt, bez niego wniosek będzie niepełny i nie będzie mógł być rozpatrywany) należy go wydrukować, podpisać i dostarczyć w formie papierowej do sekretariatu szkoły w terminie od 04.05.2021 r. (od godziny 1300) do 25.05.2021 r. (do godziny 1600).

7. Do wniosku należy dołączyć wymagane załączniki – wszelkie informacje na ten temat uzyskacie Państwo w aplikacji.

8. Zgłoszenie/wniosek można składać za pomocą komputera, smartfona, tableta i innych urządzeń obsługujących połączenia z internetem.

9. Rodzice dziecka zakwalifikowanego do klasy pierwszej danej szkoły w terminie od 18.06.2021 r. (od godziny 1200) do 25.06.2021r. (do godziny 1200) składają pisemne potwierdzenie woli przyjęcia dziecka do szkoły – druki będą dostępne w sekretariacie szkoły.

10. W razie wątpliwości i pytań dotyczących rekrutacji elektronicznej można dzwonić do sekretariatu szkoły (tel. 59 842 31 41) lub przyjść osobiście po wcześniejszym umówieniu i z zachowaniem reżimu sanitarnego.

11. Od 28.06.2021 r. (od godz. 1200) do 19.07.2021 r. (do godz.1200) będzie trwała rekrutacja uzupełniająca w przypadku wolnych miejsc.

Ultimate Facebook Like Box Slider

We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.