w godzinach od 16.00-18.00.
i chętnie odpowie na wszystkie nurtujące Państwa pytania odnośnie rekrutacji i nie tylko.
Rekrutacjia elektroniczna do klas I
Wskazówki dotyczące rekrutacji elektronicznej do klas I
1. Rekrutacja trwa od 04.05.2022 r. (godzina 1300) do 25.05.2022 r. (godzina 1600) i tylko w tym terminie będzie możliwe złożenie zgłoszenia/wniosku.
2. W celu złożenia zgłoszenia/wniosku należy wejść na stronę https://sp-slupsk.nabory.pl
3. Rodzic/ prawny opiekun zakłada konto wybierając opcję „Wypełnij nowy wniosek/zgłoszenie”.
4. Zgłoszenie składają rodzice dziecka z obwodu szkoły, natomiast wniosek wypełniają rodzice dziecka, ubiegającego się o miejsce w szkole spoza obwodu.
5. Login do konta to PESEL dziecka, a hasło rodzic ustala sam. Jeden PESEL umożliwia założenie jednego konta.
6. Po wypełnieniu zgłoszenia/wniosku oraz oświadczeniu, że informacje są prawdziwe (ostatni punkt, bez niego wniosek będzie niepełny i nie będzie mógł być rozpatrywany) należy go wydrukować, podpisać i dostarczyć w formie papierowej do sekretariatu szkoły w terminie od 04.05.2022 r. (od godziny 1300) do 25.05.2022 r. (do godziny 1600).
7. Do wniosku należy dołączyć wymagane załączniki – wszelkie informacje na ten temat uzyskacie Państwo w aplikacji.
8. Zgłoszenie/wniosek można składać za pomocą komputera, smartfona, tableta i innych urządzeń obsługujących połączenia z internetem.
9. Rodzice dziecka zakwalifikowanego do klasy pierwszej danej szkoły w terminie od 14.06.2022 r. (od godziny 1200) do 20.06.2022r. (do godziny 1300) składają pisemne potwierdzenie woli przyjęcia dziecka do szkoły – druki będą dostępne w sekretariacie szkoły.
10. W razie wątpliwości i pytań dotyczących rekrutacji elektronicznej można dzwonić do sekretariatu szkoły (tel. 59 842 31 41) lub przyjść osobiście po wcześniejszym umówieniu i z zachowaniem reżimu sanitarnego.
11. Od 22.06.2022 r. (od godz. 1200) do 29.06.2022 r. (do godz.1200) będzie trwała rekrutacja uzupełniająca w przypadku wolnych miejsc.
Rekrutacja do oddziału przedszkolnego
Wskazówki dotyczące rekrutacji elektronicznej do oddziału przedszkolnego
1. Rekrutacja trwa od 09.05.2022 r. (godzina 800) do 22.05.2022 r. (godzina 1300) i tylko w tym terminie będzie możliwe zarejestrowanie wniosku.
2. W celu złożenia wniosku należy wejść na stronę https://przedszkola-slupsk.nabory.pl
3. Rodzic/ prawny opiekun zakłada konto wybierając opcję „Wypełnij nowy wniosek”.
4. Login do konta to PESEL dziecka, a hasło rodzic ustala sam. Jeden PESEL umożliwia założenie jednego konta.
5. Po wypełnieniu wniosku oraz oświadczeniu, że informacje są prawdziwe (ostatni punkt, bez niego wniosek będzie niepełny i nie będzie mógł być rozpatrywany) należy go wydrukować, podpisać i dostarczyć w formie papierowej do sekretariatu szkoły w terminie od 09.05.2022 r. (od godziny 1500) do 23.05.2022 r. (do godziny 1600).
6. Do wniosku należy dołączyć wymagane załączniki – wszelkie informacje na ten temat uzyskacie Państwo w aplikacji.
7. Wniosek można składać za pomocą komputera, smartfona, tableta i innych urządzeń obsługujących połączenia z internetem.
8. Rodzice dziecka zakwalifikowanego do oddziału przedszkolnego w danej szkole w terminie od 14.06.2022 r. (godz. 1500) do 21.06.2022 r. składają pisemne potwierdzenie woli przyjęcia dziecka do oddziału przedszkolnego w szkole – druki będą dostępne w sekretariacie szkoły.
9. W razie wątpliwości i pytań dotyczących rekrutacji elektronicznej można dzwonić do sekretariatu szkoły (tel. 59 42 31 41) lub przyjść osobiście po wcześniejszym umówieniu i z zachowaniem reżimu sanitarnego.
10. Od 23.06.2022 r. (godz. 1300) do 26.06.2022 r. będzie trwała rekrutacja uzupełniająca w przypadku wolnych miejsc.
Narodowy Program Rozwój Czytelnictwa 2.0
W ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa szkoła otrzymała dofinansowanie na zakup nowości, książek historycznych, e-booków i książek uwzględniających potrzeby osób niepełnosprawnych. Uczniowie decydowali jakie książki biblioteka ma zakupić, podawali tytuły lub autorów, propozycje spotkań autorskich, wystaw i konkursów. Biblioteka zakupiła 502 nowe pozycje książkowe, w tym 287 lektur z nowego kanonu, nowy komputer, drukarkę, czytnik i wiele nagród rzeczowych dla uczniów, którzy wezmą udział w bibliotecznych konkursach (słuchawki SONY, pendrivy, kalkulatory, gry Minecraft, gry Harry Potter, gry w zgadywanie, gry Potrząśnij i zagraj w grę słowną, piórniki, kolorowe teczki, farbki do malowania twarzy, karteczki, zeszyty, ołówki, długopisy i wiele innych przyborów szkolnych) Zapraszamy uczniów do udziału w konkursach, które już niedługo!
WOJEWÓDZKI KONKURS JĘZYKA POLSKIEGO
Zgodnie z Ramowym regulaminem wojewódzkich konkursów przedmiotowych dla szkół podstawowych województwa pomorskiego w roku szkolnym 2021/2022, nadesłane prace uczniów z etapu szkolnego, zostały zweryfikowane przez Rejonową Komisję Konkursową.
Do etapu rejonowego zostali zakwalifikowani następujący uczniowie:
Drodzy Nauczyciele i Nauczycielki, Pracownicy Szkoły Podstawowej nr 2 w Słupsku, Kochani Uczniowie!
14 paździera dla pedagogów to szczególny dzień, w którym można zadać sobie pytanie: „po co ja właściwie zostałem/am nauczycielem/ką?”. Nie znajdziemy jednej odpowiedzi, bo dla każdego może być inna. Ja zostałam nauczycielką, ponieważ na swojej drodze spotkałam wyjątkowych nauczycieli, którzy mi imponowali wiedzą, inspirowali do tworzenia i motywowali do działania. Tak, zdecydowanie motywowali do działania.
Odpowiedź może kryć się w naszych podopiecznych, w ich sukcesach, radościach ze spotkania, satysfakcji z wypełnionych zadań i niezmierzonej uciechy ze spełnionych marzeń. Odpowiedź ta może kryć się w naszym zadowoleniu z udzielonej uczniowi pomocy, we łzach wzruszenia na widok naszych absolwentów czy zapachu szkoły po wakacjach i dreszczyku emocji przed rozpoczęciem roku szkolnego.
Drodzy Rodzice
Zapraszam za pierwsze zebranie organizacyjne, które odbędzie się 30 sierpnia 2021 roku (poniedziałek):
- oddział przedszkolny - godz. 16.00 w sali gimnastycznej (wychowawczyni p. Iwona Klimkowska)
- klasa I a - godz. 16.30 w auli (wychowawczyni p. Katarzyna Sawicka)
- klasa I b – godz. 17.00 w sali gimnastycznej (wychowawczyni p. Irena Bracka)
Karolina Keler - dyrektor szkoły
Podręczniki - rok szkolny 2021/2022
1. Odbioru dokonuje rodzic. Za jednym razem dla każdego swojego dziecka.
2. Szkoła nie udostępnia podręcznika do religii.
3. W bibliotece może przebywać 1 osoba. Pozostali będą proszeni o czekanie na zewnątrz w bezpiecznej dla siebie odległości.
4. Osoba wchodząca do biblioteki ma obowiązek noszenia maseczki i
zdezynfekowania rąk. Wskazane jest zakładanie rękawiczek.
TERMINY ODBIORU
1-3 września 2021 w godz. 8.00 - 18.00
1 września - klasy 4 i 5
2 września - klasy 6 i 7
3 września - klasy 8 i pozostali, którzy nie odebrali w wyznaczonym dniu
Podręczniki dla klas 1-3 odbierają wychowawcy.
Wyprawka dla ucznia oddziału przedszkolnego – rok szkolny 2021/2022
Wyprawka ucznia - Iwona Klimkowska
Plecak wielkości A4
- piórnik tuba
- 2 ołówki miękkie (B)
- gumka
- temperówka z pojemnikiem
- teczka papierowa na gumkę A4
Strój gimnastyczny w podpisanym worku
- bawełniana koszulka z krótkim rękawem,
- spodenki sportowe.
- Obuwie z gumową antypoślizgową podeszwą
Wszystkie potrzebne do prac plastycznych materiały tj. bloki, farby, kredki, kleje itp. zakupimy hurtowo w ramach utworzonego na ten cel funduszu klasowego. Szczegóły zostaną omówione na pierwszym spotkaniu.
Wyprawka ucznia klasy I - rok szkolny 2021/2022
Wyprawka ucznia - Katarzyna Sawicka
– Piórnik wyposażony w:
- 2 miękkie ołówki (B),
- kredki ołówkowe,
- temperówkę,
- gumkę,
- nożyczki,
- linijkę;
–1 podpisany, duży (format A4) zeszyt 32- kartkowy do nauki pisania w 3-linie;
– 1 podpisany zeszyt 16-kartkowy w kratkę A5;
– 1 podpisany zeszyt 16-kartkowy czysty bez linii
– teczka papierowa na gumkę,
– okładki A5 ( do dopasowania po otrzymaniu podręczników)
– Strój sportowy w podpisanym worku:
- spodenki gimnastyczne,
- koszulka z krótkim rękawem,
- buty sportowe z gumową, antypoślizgową podeszwą (typu halówki).
Proszę nie kupować kleju, farb, plasteliny, bloków itp. !
Wszystkie potrzebne do prac plastycznych materiały zakupimy hurtowo w ramach utworzonego na ten cel funduszu klasowego. Szczegóły omówimy na pierwszym zebraniu.
Podręczniki i ćwiczenia uczniowie otrzymają w pierwszym tygodniu nauki w szkole.
Wyprawka ucznia - Irena Bracka
Wyposażenie piórnika:
- 2 ołówki, gumka,
- temperówka z pojemnikiem,
- linijka 20cm,
- klej w sztyfcie,
- nożyczki,
- pióro wieczne na naboje,
- kredki.
Zeszyty:
- 16-kartkowy w trzy kolorowe linie z kolorową liniaturą,
- zeszyt 16-kartkowy w kratkę
Bloki:
- A4 biały rysunkowy,
- A4 biały techniczny,
- A4 techniczny z kolorowymi kartkami
Wycinanki kolorowe duże
Plastelina
Teczka papierowa na gumkę A4
Kredki drewniane
Strój gimnastyczny:
- spodenki sportowe. bluzka w dowolnym kolorze,
- obuwie sportowe na jasnej gumowej podeszwie,
- worek tekstylny na strój gimnastyczny.
Bardzo proszę, aby przybory były podpisane.
Kochani Uczniowie!
Rozpoczynamy kampanię "AKCJA-RELACJA". Chcemy, aby powrót do szkoły był okazją do odbudowania pozytywnych relacji między nami. Do wakacji skupimy się właśnie na tym. Bardzo się za Wami stęskniliśmy i cieszymy się na Wasz powrót do szkoły
Rekrutacja 2021/2022
Wskazówki dotyczące rekrutacji elektronicznej do oddziału przedszkolnego
1. Rekrutacja trwa od 07.05.2021 r. (godzina 800) do 21.05.2021 r. (godzina 1300) i tylko w tym terminie będzie możliwe zarejestrowanie wniosku.
2. W celu złożenia wniosku należy wejść na stronę https://przedszkola-slupsk.nabory.pl/
3. Rodzic/ prawny opiekun zakłada konto wybierając opcję „Wypełnij nowy wniosek”.
4. Login do konta to PESEL dziecka, a hasło rodzic ustala sam. Jeden PESEL umożliwia założenie jednego konta.
5. Po wypełnieniu wniosku oraz oświadczeniu, że informacje są prawdziwe (ostatni punkt, bez niego wniosek będzie niepełny i nie będzie mógł być rozpatrywany) należy go wydrukować, podpisać i dostarczyć w formie papierowej do sekretariatu szkoły w terminie od 07.05.2021 r. (od godziny 1500) do 21.05.2021 r. (do godziny 1600).
6. Do wniosku należy dołączyć wymagane załączniki – wszelkie informacje na ten temat uzyskacie Państwo w aplikacji.
7. Wniosek można składać za pomocą komputera, smartfona, tableta i innych urządzeń obsługujących połączenia z internetem.
8. Rodzice dziecka zakwalifikowanego do oddziału przedszkolnego w danej szkole w terminie od 18.06.2021 r. (godz. 1500) do 24.06.2021 r. składają pisemne potwierdzenie woli przyjęcia dziecka do oddziału przedszkolnego w szkole – druki będą dostępne w sekretariacie szkoły.
9. W razie wątpliwości i pytań dotyczących rekrutacji elektronicznej można dzwonić do sekretariatu szkoły (tel. 59 42 31 41) lub przyjść osobiście po wcześniejszym umówieniu i z zachowaniem reżimu sanitarnego.
10. Od 25.06.2021 r. (godz. 1300) do 01.07.2021 r. (godz. 1300) będzie trwała rekrutacja uzupełniająca w przypadku wolnych miejsc.
Wskazówki dotyczące rekrutacji elektronicznej do klas I
1. Rekrutacja trwa od 04.05.2021 r. (godzina 1300) do 25.05.2021 r. (godzina 1600) i tylko w tym terminie będzie możliwe złożenie zgłoszenia/wniosku.
2. W celu złożenia zgłoszenia/wniosku należy wejść na stronę https://sp-slupsk.nabory.pl/
3. Rodzic/ prawny opiekun zakłada konto wybierając opcję „Wypełnij nowy wniosek/zgłoszenie”.
4. Zgłoszenie składają rodzice dziecka z obwodu szkoły, natomiast wniosek wypełniają rodzice dziecka, ubiegającego się o miejsce w szkole spoza obwodu.
5. Login do konta to PESEL dziecka, a hasło rodzic ustala sam. Jeden PESEL umożliwia założenie jednego konta.
6. Po wypełnieniu zgłoszenia/wniosku oraz oświadczeniu, że informacje są prawdziwe (ostatni punkt, bez niego wniosek będzie niepełny i nie będzie mógł być rozpatrywany) należy go wydrukować, podpisać i dostarczyć w formie papierowej do sekretariatu szkoły w terminie od 04.05.2021 r. (od godziny 1300) do 25.05.2021 r. (do godziny 1600).
7. Do wniosku należy dołączyć wymagane załączniki – wszelkie informacje na ten temat uzyskacie Państwo w aplikacji.
8. Zgłoszenie/wniosek można składać za pomocą komputera, smartfona, tableta i innych urządzeń obsługujących połączenia z internetem.
9. Rodzice dziecka zakwalifikowanego do klasy pierwszej danej szkoły w terminie od 18.06.2021 r. (od godziny 1200) do 25.06.2021r. (do godziny 1200) składają pisemne potwierdzenie woli przyjęcia dziecka do szkoły – druki będą dostępne w sekretariacie szkoły.
10. W razie wątpliwości i pytań dotyczących rekrutacji elektronicznej można dzwonić do sekretariatu szkoły (tel. 59 842 31 41) lub przyjść osobiście po wcześniejszym umówieniu i z zachowaniem reżimu sanitarnego.
11. Od 28.06.2021 r. (od godz. 1200) do 19.07.2021 r. (do godz.1200) będzie trwała rekrutacja uzupełniająca w przypadku wolnych miejsc.